Zwroty i wymiany

Przedłużone Okno Zwrotu na Święta
Chcemy, abyś cieszył się spokojnymi i bezstresowymi zakupami – nawet w trakcie intensywnego sezonu świątecznego. Dlatego oferujemy przedłużony okres zwrotu dla wszystkich zakupów dokonanych między 1 grudnia a 31 grudnia.

Daje to dużo czasu na wypróbowanie, przemyślenie i upewnienie się, że Twój zakup jest odpowiedni. Wszystkie zamówienia złożone w tym okresie mogą być zwracane do 20 stycznia 2026, dzięki czemu możesz planować zakupy z wyprzedzeniem i z pewnością.

Mamy nadzieję, że ten przedłużony okres zwrotu zapewni Ci spokój ducha i elastyczność – szczególnie w najbardziej pracowitym czasie roku. Aby kwalifikować się do zwrotu, Twój przedmiot musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś, nienoszony lub nieużywany, z metkami i w oryginalnym opakowaniu.
W przypadku zwrotu, klient jest odpowiedzialny za koszt wysyłki.

Nie akceptujemy zwrotów następujących przedmiotów;

  • Grawerowane plakietki z imieniem
  • Obroże i smycze z niestandardowym osprzętem
  • Przedmioty z wyprzedaży archiwalnej
  • Karty podarunkowe

Zwroty

Krok 1.

Zarejestruj swój zwrot tutaj:
https://account.collarofsweden.com

Krok 2.

Instrukcje dotyczące zwrotu:
Dodaj notatkę z numerem zamówienia lub imieniem wewnątrz paczki i oznacz paczkę jako ZWRÓCONE TOWARY.

Krok 3.

Wyślij swój zwrot tutaj:
Collar of Sweden AB
Kabyssgatan 4 D
120 30 Sztokholm
Szwecja

Proszę pamiętać, że podatki importowe, opłaty celne i koszty wysyłki nie będą zwracane, nawet jeśli jest to częściowy zwrot. Nie akceptujemy zwrotów wysyłanych za pobraniem (COD) ani żadnych innych opcji wysyłki, które mogą generować dodatkowe opłaty dla nas. Nadawca jest odpowiedzialny za wszelkie przedmioty zagubione lub uszkodzone podczas wysyłki.

Wymiany

Nie oferujemy wymian; zamiast tego zwracamy pieniądze za nieużywane produkty, które są zwracane w oryginalnym opakowaniu. Oznacza to, że jeśli chcesz nowy produkt, musisz złożyć nowe zamówienie. Zwrócimy kwotę za zwrócone zamówienie.

Zwroty pieniędzy

Poinformujemy Cię, gdy otrzymamy i sprawdzimy Twój zwrot i damy Ci znać, czy zwrot pieniędzy został zatwierdzony, czy nie. Jeśli zostanie zatwierdzony, zostaniesz automatycznie zwrócony na oryginalną metodę płatności w ciągu 7 dni roboczych. Proszę pamiętać, że przetworzenie zwrotu może zająć trochę czasu Twojemu bankowi lub firmie obsługującej karty kredytowe.